Sadel


Korallrosa midjekjol från Gina, skärp och linne från h&m.


Hello sötisar..!
Torsdag redan! Shit vad veckorna går fort nu för tiden. Det är fan inte alls lång tid kvar till sommarlovet börjar.. shit vad jag längtar!
Ingenting speciellt har hänt idag. Förutom att jag hittade 800 kronor på gatan. (haha)
Påväg hem till Julia fick jag skuts av Jesper, jag satt på hans sadel så körde han, fyfan vad läskigt. Det var första gången jag har blivit skutsad så. Men, jag lever! Ett under, ha..?
Ikväll har jag träning, slutar vid halv 9. Så jag ska sätta mig och plugga till NO provet som vi har imorgon, så jag inte har så mycket ikväll. Ni får lite bilder från dagen senare. Pusssssss.

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

snyggt! :D



sv; Härligt! :D

Jo, det är bra :)

2009-05-14 @ 15:41:46
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0