Tänk glada tankar, Lotta

Fan vad blogg.se dampar! Sidan blir fan bara vit. (haha Felicia den blev så på min data också, förlåt!) Stackars, jag som satt och skrek på hennes dator att den var cp skadad och allt. HAHA.
Nu har jag läst lite om musikprovet vi ska ha på måndag. Så jävla onödigt! Om "affroamerikanskmusik" WFT?!!?! Jag fattar inte varför.. Lär oss spela instrument istället! Är det inte det musik är till för liksom? -.-

När jag gick hem från Felicia så var det så jävla varmt och skönt, jag sprang upp till rummet och hämta mobilen & boken, så PRECIS när jag sätter mig i solstolen, så känner jag droppar i huvudet. Hur störande? ;p
Så, det blev ändrade planer. Jag och mamma ska åka in till barkaby och kolla på ett par jättefina skor jag såg på skopunkten. Om jag köper dom ska jag ha dom på skolavslutningen. IIIIIIhh. Längtar som fan !
Nej, nu måste jag fortsätta läsa ''musik''. see you!



Bara för det går det inte att ladda upp bilden på skon, och jag hittar den inte heller på deras hemsida så jag kunde lägga en länk. Vafan, det här är min otursdag. Slår vad om att dom kommer vara slut i affären..
*Tänk glaaada tänkar Lotta.. Andas..*


Kommentarer
Postat av: Johanna

haah, vad bra då! :)<3

2009-05-10 @ 16:16:26
URL: http://justjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0