thats my day.

Ajajaj. Mina axlar bränner en del. Fast dom är inte typ röda, det har lagt sig. Jag har blivit brun den här helgen asså! Fast det tror jag att alla har =). Idag på HBY dagen så var det så jäääääääävla varmt. Plus att vi stod vid grillen också. Bara på en timme fick jag en rand efter linnet/bh:n. Fan! Jag som alltid tar bort den dära knytgrejen däruppe på bikinin, just för att jag inte vill ha några ränder där. Aja, det solas bort efter ett tag.

Efter grillningen så satte vi oss för att kolla på 95 killarna. Alla spelade mot ledare, så dom spelade mot manliga ledare. Tror dom vann med 3-1 faktiskt! Vi körde en V Ä L D I G T oseriös match mot kvinnorna. (haha vad fult det låter!) Alla typ gick runt och garva på planen.. lite pinsamt var det faktiskt. Vi vann med 2-1, men vi kunde sååååå mkt bättre! Vid typ halv 3 gick jag & Louise hem till mig. Louise gjorde någon jävla dipp som hade 92384723984 st olika kryddor i.. Hehe, men den blev faktiskt god! Vi hade vattenkrig, jag vann överlägset. (jag hade vattenslangen, HAHA!). Sen har vi bara typ solat & tagit lite bilder som jag lägger upp senare.

Nu har jag typ gått runt och plockat lite i huset, så det blir snyggt tills mamma kommer hem! Hon har varit hos mormor som bor i falkenberg (halland) sen typ onsdags. Mors dag idag också, så då måste hon ju minst få ett bra intryck på huset! Dom är påväg hem nu, med mat! Wiiihoo.
Långt inlägg.. men nu ska jag inte tråka ut er mera! Haha. Lägger somsagt upp bilder senare, kjam.


sjukt gammal bild på mig & bästis
!

Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

okej, så kul! :)

2009-05-31 @ 20:27:02
URL: http://justjohannas.blogg.se/
Postat av: milla

sv: min dag har varit bra, solat hela förmiddagen och senare på dagen hade jag träningar ;)

Hur har din dag varit?

2009-05-31 @ 20:41:48
URL: http://mecamilla.blogg.se/
Postat av: Savefors ♥

Sv: Men hoppas att det går bättre nästa gång =)

2009-05-31 @ 20:52:10
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: Savefors ♥

Sv: allt bra då? =)

2009-05-31 @ 21:03:18
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0