äntligen helg!

Hej bloggen! Gud vad jag är dålig på att uppdatera, men nivet det är helg nu och så & jag vill ta vara på den så mycket som möjligt!
Var iallfall med Romina, Julia, Julia och Arvin efter skolan hemma hos mig. Vi typ lyssna på musik och chilla. Och nu på kvällen drog ja ut med massa friends, ganska kul men shiiiit vad kallt!

Imorgon ska jag tjata på pappa att vi ska kolla på en ipod på mig. Ska snacka med mamma också om pengarna och det. Åh, ja hoppas det går! Längtar som fan iallfall.
Har gjort mig iårdning för sängen nu faktiskt, för jag är så sjukt trött. Vi hörs imrogon! Puss :)


Kommentarer
Postat av: julia

thanks sweety! :D<33333

2009-11-07 @ 23:41:27
URL: http://juliacenner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0