mamma till en mördare

Ny header! Slängde ihop nåra bilder och satte dit en text, blev faktiskt ganska nöjd! Men jag orkade dock inte fixa den så den sitter på rätt plats, lite högre upp.. någon som har tid/ork att göra det så är det bara att slänga en kommentar! Haha..

Någon mer än jag som såg ''Mamma till en mördare'' på kanal 4? Det var hemskt fan.. en lillebror som hade mördat sin storebror, någonting sånt. Vad hemskt..! Dom sa att "Sorgen inte kan ta över livet, man måste gå vidare.." en massa fina ord som fick mig att tänka till. Jag älskar tröstande ord/meningar! Så härligt på något sätt. Jaja. Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite ur min klassikerbok.. baaajs. Puss godnatt!


Kommentarer
Postat av: felicia

Vilken fin header! :D ♥

2009-11-17 @ 15:40:43
URL: http://tenheggeler.blogg.se/
Postat av: Anonym

najs bra jobbat lotta ;) <3

2009-11-17 @ 16:44:35
Postat av: Sara

Röker du ?

2009-11-17 @ 19:36:04
Postat av: charlotta

till anonym haha taaack.. ? :P

till sara nej, det gör jag inte! :)

2009-11-17 @ 20:26:55
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0