sorrysorry inte meningen

Tjatja bloggen!
Förlåt för jag inte uppdaterade igår, men jag pallar fan inte. Det får bli såhär att jag skriver när jag har tid & lust..
Igårkväll var jag iallfall ute och träffade folk, va segt ibörjan men sen drog musik igång och vi hade det chill, så det blev en helt okej kväll.
Nu är släkten här, vi har typ en dag om året i november att vi äter gulashsoppa (?) tsm. Så det är det vi har gjort idag. Pluggade lite so innan, ska göra det snart igen också.

Har egentligen dansuppvisning idag klockan 5, men jag har asont i armen så det känns som att det inte kommer funka att dansa, så dont think im gonna gå på den. Hihi.

Nu ska jag gå och äta efterrätt, pusspuss!

Kommentarer
Postat av: felicia

VA?! INGEN DANSUPPVISNING?!:O Men du mååååste! :O <3

2009-11-28 @ 15:35:27
URL: http://tenheggeler.blogg.se/
Postat av: karin

säg att du träffa mig i nästa inlägg! vill ju bli käändis ;) <3

2009-11-28 @ 16:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0