lördagen

Hallå bloggen. Tänkte berätta lite om vad som hände igår kväll då.

Jag käkade hemma hos Julia, fondy! Haha, jag vettefan hur man stavar det, så jag skriver så som man uttalar det. Skitgott iallfall! Vi fixade oss lite, sen drog vi mot mig och mötte upp Arvin och Alex. Vi hämtar min cykel och rör oss mot åkermyntan. Där väntade Romina och Rebecka på oss, vi drog till preem, köpte godis & hyrde the strangers. Gick hem till mig, satte på den. FYFAN vad läskig den är. Haha, eller så är det jag som är mesig.. ;p När den va slut så typ satte vi på tvn, snackade lite o så. Vid 12 tiden stack alla hem förutom Arvin och Julia.

Vi gjorde inte så mycket sen, lyssnade på musik, tog crazy bilder, snackade & skrattade. Sen gick Arvin hem... ganska sent på natten.. hehe :p

Aja, det va en kul kväll iallfall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0