hos wittrin

Godmorgon bloggen! Förlåt för att jag inte uippdaterade igår.. kan skriva lite kortfattat. Drog hem till Wittrin med cenner och arvin efter skolan. Gick hem vid 6 tiden och lagade mat (hemkunskapsläxa..) käkade, sen kom felicia cenner och romina. Vi drog sedan vidare upp till wittrin där jag och romina skulle sova. Vi stannade aldrig hos wittrin, utan vi drog ut och fotvandrade lite i hässelby. Vi mötta upp Kasper som vi va med hela kvällen. Vi drog och träffade massa och hade allmänt kul, sen vid 11 blev dets egt då stack vi hem till kasper.

Soc somsagt hos wittrin, eller jag är där nu. Jag har precis vaknat, romina och j ligger lite halvt döda i sängen, fast dom är vakna. Jag har så galet ont i tänderna så jag kan bara äta flytande saker.. blääää.

ville bara ge ett litet levnadstecken.. hörs senare! kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0