kooommentera mera!

1 oktober idag! Känns braaa faktiskt, en månad närmare julen, wohoooo.
Jag sitter här i min ensamhet.. käkar smörgosrån... snart ätit upp ett paket... känner mig tjock... Haha skoja, jag har suttit och läst alla typ 10000 sidor SO, och käkat smörgåsrån som sagtvar. Nu väntar jag bara på att Louise ska ringa på dörren. Vi har ju dans idag! Ska öva lite nu innan hon kommer..

Idag var det skol DM! Vi var gryyyyyyymmmaaa! Vi vann över ett skitbra lag, med 5-1. Alltså var vi bättre. Vi gjorde 4 av 5 mål på hörna, tack vare Amandas fkcing grymma skått. Haha, bra jobbat alla tjejer som va med! FAN VAD HÄRLIGT, nu är vi i kvartsfinal. Det här tar vi !!!!

Nu ska jag fortsätta äta rån, haha puss :)


haha my looooove!

BTW! skulle vara kul med lite backup, här bloggar man typ 7 inlägg om dagen och får inte en liten kommentar tillbaka! så, dom som är söta kan börja kommentera lite :D


Kommentarer
Postat av: julia

Hihi cred till lotta från din bästis

2009-10-01 @ 17:11:17
URL: http://juliacenner.blogg.se/
Postat av: julia

hahah japp det är din mössa, SOM NU ÄR MIN MOHAHAHAHAHAHAHA ;D :D<3<3

2009-10-01 @ 17:14:34
URL: http://juliacenner.blogg.se/
Postat av: agnes

woho, jag älskar också dom dära ;)

2009-10-01 @ 19:44:47
Postat av: Anonym

haha men så bra var vi inte , måste bli mkt bättre till semin ! ;D

2009-10-02 @ 06:53:30
Postat av: charlotta

till anonym hahahha jooo det va vi visst det, fast aaa vi måste bli bätre! :)

till agnes hahaa, jag meeed! så goda :)

2009-10-02 @ 07:29:43
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0