lay all your love on me

Heeej! Åh, vet ni? Jag va hos läkaren imorse och kollade min hals.. och jag har halsfluss. Jävla skit. Aja, fick penselin så det kommer gå över på mindre än en vecka så det är bra! Men jag får inte pussa på älsklings arvin på en vecka nu, för jag vill inte att han ska bli smittad.. buhu :(

efter doktorn så la jag mig i soffan med en expresso och glass, satte på mamma mia filmen. så härlig!



helt klart min favoritscen! så jävla söta tillsammans. har ni sett mamma mia? och isåfall, vilken är eran favoritscen? :)


Kommentarer
Postat av: julia

hihi det var ASMYSIGT! NEj men fan gumman, fett surt att ha halsfluss... Krya på dej :D♥

Min favoscen är oxå den som är åvan!

2009-10-18 @ 14:58:43
URL: http://juliacenner.blogg.se/
Postat av: karin

haha du vet väl att det är hon som spelar karen i mean girls som är huvudrollen? :D

2009-10-19 @ 21:29:19
Postat av: charlotta

till karin

aha, nej det visste jag faktiskt inte! jag har alltid velat se mean girls för alla pratar om den, men jag har aldrig lyckas göra det..!

2009-10-19 @ 22:01:53
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0