Lotta hissar & dissar


- Killar i färgglada byxor!
Det är ju faktiskt så jävla snyggt. Speciellt färgglada chinos. Blåa, gröna, röda, ja vad som helst! Nästan alla killar äger ju ett par chinos, vilket är grymt hett enligt mig. Blir ett plus i kanten om dom heta byxorna har en söt färg!


-
Ullared!
Haha. Ni som är tv missbrukare har väl inte missat ''Ullared'' reklamen som går på 5an minst 5 gånger varje paus? Anyway, Gekås i Ullared ska komma ut som tv serie nästa måndag, vilket jag självklart ska kolla på! Det råkar vara så att mitt land ligger knappt en mil från Ullared, så det blir några besök där varje gång jag är på landet! En jäkla underbar affär det där, grymt billigt! Man kan hitta vaaad som helst, och en del snygga och behövande kläder. Så, om ni är påväg ner mot västkusten är Ullared ett måste!


- Desperate Housewifes!
Åh, jag bara älskar det programmet! Jag har följt det nästan ända sen det började, och det bjuder fan på nya spännande händelser varje gång, can't stop lookin'!



- Miley Syres.. om det nu ens stavas så! Fyfan, jag finner inga ord. Jag har inte Disney Channel hemma, men två av mina bästavänner har det, Julia Cenner och Felicia. Det blir mest hemma hos Felicia jag kollar på det. Och där är ju hennes jävla serie med, som jag är tvungen att stå ut med. Så jävla patetisk, ful, äcklig och bläääääää hon är. Inte najs !

- Suchi. Uuiiiiiiiiii! Asså jag dör. Klarar fan inte ens av lukten av det! Seriöst; rå fisk och sjögräs.. vad är det för mat egentlien?! Jag har smakat en bit en gång, jag försökte verkligen tugga och svälja. Tuggandet gick sådär, dock va det ända jag tänkte på att det va rå fisk och sjögräs.. hehe. Och då kan ni ju kanske lista ut hur sväljandet gick.. = kvälningar. Aldrig mer igen säger jag bara..!

- Halsfluss! Åh det är fan vad jobbigaste som finns! Har ni haft det? För er som inte har haft det, grattis!! Skulle verkligen vilja vara en av er, haha. Det är verkligen pain in the aaassss. Det är ett helvete att svälja, det känns som om halsmandlarna har växt ihop och man måste verkigen kämpa för att få ned det man ska svälja. Det leder ju också till feber, blåser i munnen osv. Usch, i hate it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0