orientering

Hej bloggen! Allt bra eller? Själv är jag huuuur trött som helst. Mina ögon typ hänger nere vid rumpan. Hehe, okej inte bokstavligt talat, men jag är iallfall galet trött.

Idag hade vi orienteringsdag. Det va kul fatksitk, inte själva orienteringen men sällskapet va hur roligt som helst. Sprang iväg med Alice och Shaho, haha vi är såååå grymma på det vi gjorde asså. Hm, eller inte. Det vi gör är att flumma, lyssna/sjunga musik och skrämma varandra. Haha det finns massa ödehus ute i skogen, så jag och Shaho gick ivåg och skrämde upp Alice med massa stories. Haha, stackars!

Jag skulle följt med Malin in till stan för att hon skulle klippa sig efter skolan, men eftersom vi va så sega så skulle jag inte hunnit, eftersom min cykeljävels kedja hoppa. Bajs. Så, förlåt gumman..
Rebecka och Romina följde iaf med mig upp till vällingby för ett försök att kolla efter lisa på jc, men hon jobbade inte idag så det får bli imrgon då.. sen så gick vi hem till romina och flummade oss liiite bara, hehe =)

AJa, ska inte tråka ut er mera. Vi hörs imrogon sötnosar! P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0