puss

Nu ligger jag och Felicia i sängen och lyssnar på musik. Vi ska plugga lite smått på hemkunskap, vi har prov imrogon. Känns inte så viktigt, men det är det ju.

Idag när Felicia va på träning var jag med Arvin bebbo, vi låg och kolla på massa olika serier som gick på 3an, snackade och mös. Sen ringde Felicia och sa att hon va hemma, så då började jag rulla hemmåt, i spöregnet. Han erbjöd mig ett paraply men jag tackade nej konsitgt nog. Haha aja.

Vi har iaf nyss kollat på Hål i väggen, garvat som fan åt det. Det va nån jävla tjockis som va FETT jävla osmidig, hahah! Duschat har vi också gjort, så nu är jag fräääsh.

Aja, nu tjatar Felicia att hon vill skriva ett blogginlägg också. Så vi hörs imorgon! Puuuss.


jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0