puss på lilltån

Efter skolan idag gick jag hem och satte mig och började skriva på ett svenska arbete. Man skulle läsa igenom typ 7 utskrift ur gamla kända böcker och sen svara på frågor om dom..! hur tråkigt som helst, men aja det måste ju göras, för orkar inte plugga arlset av mig på höstlovet.. så jag gjorde alla förutom 2, nääjs.

nu ska jag ta alla mian jävla medicingrejer och försöka borsta tänderna och kanske gråta lite samtigti eftersom det är ett hejlvete att bortsta tänderna just nu.. aja puss och kram och a secrate; det är freeeeeeedag imrogon :D hihi har gått i skolan i två dagar då.. hur najs som helöst!


i brist på bilder! jag älskar dig bsätavän.

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Okej, vad dansar du? :D

Kram

2009-10-23 @ 21:29:33
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0