har saknat dig

OMG! VET NI VEM JAG VA UTE OCH TRÄFFADE NYSS?!?!!??! ROOOOOOOOOMINA . yeeeeeeees, romina is in da motherfuckkkkiinnggg house agaiiinn :D hon är hemma från tyskland! nu är båda mina älsklingar hemma, julia och romina . nu kan vi ha mysiga tjejkvällar igen, vi 4a. F <3 L <3 J <3 R !!!!! så kommer det alllltttiiiid att vara :)

jag cyklade och mötte henne ungefär vid en statiol mack, det va så skönt att se henne igen! vi stod och kramades minst 1 minut, haha! sen satte vi hennes hund saso i cykelkorgen och cyklade tills vi hitta en bänk att sitta på. där satt vi och snacka gaaalet mkt tjejsnack, jag berättade alla saftiga nyheter som har hänt här hemma medans hon har varit borta, det har hänt mycket på en vecka faktiskt.. ! aja, det va skönt att träffa henne igen.

nu ska jag stänga av datorn, göra mig iårdning för sängen & sen ska jag lägga mig under mitt sköna duntäcke och kolla på hollywoodfruar :) godnatt !



sötnos <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0