massage

Hej bloggen. Jag ligger här halvt död i min säng, med Romina och Julia. Dom ligger och masserar varandra.. och jag ligger och väntar på att dom ska bli klara så att jag också kan få massage?! Hahaha.


Den här kvällen har vi cyklat till vällingby & tillbaka, för R har tappat bort sitt busskort, så vi va tvungen att hämta upp henne med cykeln. Klockan typ 9 när vi kom tillbaka så skulle jag & J käka, så hade Kalle och hans polare käkat upp all mat. JÄVLA UNGAR!!!!!! Så, vi fick typ käka äppelpaj till middag.. sen satte vi oss ute och chillade galet, lyssnade på musik och snackade girly talk.

nu orkar jag inte skriva mera, för nu ser jag att dom börjar bli klara... wohoooo, haha! Godnatt sötnosar :)



två sommarbilder från förra året, kolla vad brun jag va! Hade nyss kommit hem från Kreta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0