någon är visst lite avundsjuk? :)

Tjatja! Sitter här.. och har plugg framför mig. Fyfan!! Har hakat upp mig på massa skit, matten och svenskan. Suck, I DONT FUCKING ORKAR !!!!!! Menmen, det är alltid skönt att ha det gjort =)

Igårkväll var ju jag och Felicia hos Julia och passade hennes lillesyster. Det va jättemysigt! Vi satt ute på hennes balkong, tjocka oss, snacka och kolla på alla hennes bilder ifrån Kreta, gud vad jag är avundsjuk! I löööve Kreta vafan! Sen gick Felicia hem, så jag och Julia satt och kolla lite på nån äcklig serie på MTV, haha så stört. Sen la vi oss i sängen och snacka och såntdär. Vi somna kanske vid 1 tiden. Vid 12 gick vi upp och satte på "The Reader" och käka nudelsoppa! Den var helt okej bra, men lite seg efter ett tag.

Det var min dag det! Ojshit, det är värsta regnbågen ute! Haha, det har ju fan öst ner regn idag, och nu skiner solen så dååå kmr regnbågen =)

Btw, "anonym" som skrev till mig. ojoj! här är någon avundsjuk..?! hahaha, fyfan vilken tönt du är, skaffa ett fucking liiiiiiiiiiv........ :)

HAHAHAHAH KISS THAT HÅRIGA AAASS DIN BIIIIATCH :)


Kommentarer
Postat av: malin

Till anonym: hahaha skaffa ett liv i stället för att sitta och vara avundsjuk på lotta! :)



PUSS på lotta min! <333

2009-09-13 @ 17:16:45
URL: http://malinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0