det här fick jag


god middag !

haha jag & kvälls presenter

bad saker till vårat nya spa/badrum! tvättsvamp, en typ av badkulor och lyslampor som kan flyta och allt det där!


GAAAAALET sköna inomhus uggs från topshop! i löööve it

vanliga uggs , tkr inte det är så snyggt men såååå skönt !!

en sjukt söt & ball tvättkorg, min andra va så stor och klumig, den här är aaas liten hihi

presentkort ; 200 på åhlens och 500 på ginatricot! wohoo

nytt ansiktsvatten & rengöring, behövde verkligen det

id mineralpuder! det är skit bra :) taaaack kalle

snygg väska från h&m

två tröjor av mammagitta, den med papegojjan ska jag byta!

polotröja från h&m, ville egentligen ha den i svart men den fanns inte, så det blev den här. men jag ska lämna tilblaka den, den va för stor & inte så fin färg på mig..

kofta som jag ocså ska lämna tillbaka, passade inte alls!

skit söt bh som jag fick av louise baby!

och ett par söta rosa örhängen! tack louise älskling! :D

och så ska jag få ta navelpercing... fast på typ ett villkor , att jag väntar ett tag med det, dom tkr egentligen att det är för tidigt men dom vet att jg vill ha det så, men jag ska försöka göra så jag får ta det så snat som möjligt =)

Så... visst va det fina grejer jag fick? Juste, sen fick jag 1200 i pengar också :) wohooo im a rich bitch..
haha nerå.

Dagen har varit hur rolig som helst (bilder får ni imorgon eller nått). Efter plugget gick jag, Felicia, Malin, Alice och Julia hem till Julia och käka chokladbollar, garva, lyssna på musik och va ute och gick. Kunde inte ha haft det bättre! Älskar er tjejeeeer, ni betyder allt.

Jag kom hem, käka skitgod plankstek och nu sitter jag här. Har fixat matsäck tiss imrgon, ska ha stadsvandring, igen!! Vi hade det typ en vecka innan sommarlovet hallå? Aja, bättre än att gå i skolan iaf..

Imorgon efter skolan ska jag va med Arvin i think, men vi får se hur det blir med det :)
Nu ska jag snart hoppa i sängs! Är trött. Haha, godnatt och tack alla för allting! PUSSSSSSSSSSSSS.


Kommentarer
Postat av: malin

GRATTIS IGEN GUMMAN! :D <333333



Fina grejer du fick! Och vänta bara! :D Min och Felicias ! haha :D <3333

2009-09-07 @ 21:35:50
URL: http://malinnilsson.blogg.se/
Postat av: Karin

GRATTIS GUMMAN! åter igen.....<3

2009-09-07 @ 21:54:18
Postat av: louise

fina grejer! :)

ja jag blev typ kär i bhn när jag såg den, tyckte den var asfin! men jag tog den till dig istället för mig själv haha :D

älskar dig mestmestmest baby!

2009-09-07 @ 22:03:42
URL: http://magnusssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0