vi har slutat

Hallå bloggen! Gissa vart jag är? Hemma!!!! Yesbox, vi har slutat. Våran svenska lärare blev sjuk och var tvungen att gå hem, matten var inställd, och då var det bara spanskan som återstod. Jesper snackade med våran spanskalärare och vi fick ta hem arbete istället, asbra! Så, vi slutade vid typ halv 12. hihihihiihih . synd att tyskagruppen var den ända som inte fick sluta, hihihimohahahahahaha hehehee.

OOOJ nu kom Julias mosters hund in hit, så sööööt! just nu är jag hemma hos julia wittrin, kanske sa det. men senare idag ska jag iallfall vara med Louise! ska bli sjukt kul, det va så jävla länge sen jag va med henne. Aja, vi hörs senare. pussspusss


Kommentarer
Postat av: marie

lät som en lagom dag :)

2009-09-01 @ 20:52:29
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0