love it here

Hejsanhoppsanlillebror! Lääääääget? Själv mår jag suuuper.

Idag har jag och Julia vart i fullfart. Vaknade, gick på en snabbprommis/joggingtur, alltså tränade vi haha. Sen chilla vi lite, letade påskägg hihihi!!! Fick varsitt fett fint haha. Sen duscha vi sminka oss osv och cyklade iväg till ett aaaas fint ställe där vi fottade. Tyvärr kan man tydligen inte ladda upp så jättemycket bilder, för det tar skitmycket på det mobilabredbandet. Men har förminskat 3 bilder, som ni får snart. (förminskat dom, därför dålig kvalite)

Ikväll är det påskbrasa nere vid krogen! Vi ska vandra ner dit och chekka in om det är nåra snygga killar här som vi kan spana på haha. Det är typ disco inne i stan på fredag, där alla i Liz skola brukar gå, så jag tror vi ska gå dit om det inte bara är för deras skola, hoppas! För det såg sjukt roligt ut på bilder haha.
Jaja, nu ska Julia få blogga lite också. Puss!!!


bild från stranden! Älskar dig bästavän

Sjukt fin bild som Julia tagit. en av typ 100 hahah.

Härlig bild på mig. är så jäkla lycklig här nere alltså!

För fler bilder kolla julias blogg: www.juliacenner.blogg.se

ahahhhahahahah i bilen påväg hit så spelade vi in sjuuuuukt roliga vidios, man klipper och vi gör as fula miner. min mage värker hahaha. Ni får EN när vi kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0