broken heart


hahaha fuult men min mun ser sne knullad ut påriktigt :SS:S:

massamassamassa tankar har den här kvällen bestått av. jag förstår mig inte på vissa folk alltså. folk som inte ALLS har med saker att göra som lägger sig i, folk som är långvariga, folk som inte har någon respekt, dom som verkligen vill kränka mig, dom tror att jag är riktigt jävla svag och ska lägga mig ner på marken och gråta såfort dom säger ett ord till mig.. Men snart känner jag att jag kommer bryta ihop på riktigt, för vissa människor verkar inte ha någon respekt, dom bara babblar på utan att tänka sig för. Inga tankar om sårbarhet. Det har hänt en jävla massa skit på en hyffsad kort tid, och jag har gått igenom allting, fått stöd av vänner och stått för mina åsikter, utan en liten tår. Och jag har blivit starkare. Så jävla mycket starkare, jag märker det själv & tror att mina nära vänner och märker det. Men jag känner att jag mår sämre hela tiden, och det beror inte på saker. Det beror på vissa personer. Är det det ni vill? Vill ni trycka ner andra så mycket så dom mår påriktigt dåligt av det? Jag förstår inte.. allt har blivit så konstigt. Jag blir fan rädd att så mycket kan förändras på så kort tid.. Det är så sant som det är sagt; allt förändras med tiden. Men en sak till, och jag får nog.

Kommentarer
Postat av: klara

ring om du vill prata ! :) <3

2010-08-27 @ 16:09:51
URL: http://klaralevenstam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0