my life

SOM alla kanske vet har jag den här sista veckan på landet varit med Julia wittrin och vi har haft det hur jävla underbart som helst. Vi har hunnit med det mesta; Rix Fm, skummparty, Gekås, varit i Danmark, haft mysiga kvällar på stranden och såklart solat och badat! Har inte bloggat av lite andra orsaker också, skrattretande.

Men nu efter fem sköna veckor på landet är jag hemma i Hässelby. Vaknade upp i spööööregn haha. Men nu har det ju faktiskt spruckit upp liteee granna iallfall. Kanske blir fint imoron? Hope so!!

Har ingenting att göra just nu faktitks, så för nån timme sen ladda jag ner lite Gossip Girl avsnitt (har aldrig sett det förut men alla säger att det är galet bra så why not ladda ner) så det har jag nyss kollat klart på. Laddar även ner Sex and the City 2 nu!! Så det får la bli det jag gör ikväll antar jag haha. Kan ju vara skönt för mig att bara ta det lugnt eftersom jag är pyttelite sjuk, typ.

Oekj nu blev det här fettaa långt så i nästa inlägg ska jag försöka ge er lite bilder tror jag . pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0