sista dagen på sommarlovet..

FAN VILKEN ROLIG KVÄLL DET HAR VARIT!! Även fast själva Allsång på Skansen sööög (inge drag alls, pga dåliga låtar!) så va sällskapet så jävla underbart. Mina fina vänner Malin och Alice, sen sötnosen Simon, hans kompisar Simon, Jocke, Camilla, Micke och Axel. Jag har fan inte mött skönare och lättare grabbar än dom, känns fan som att man känt dom flera månader tidigare. Nä, riktigt roligt va det!
Efter allsång hände en knasig grej, en alkis ramla ner för en trappa slog i huvet och grejer asså en lång och hög trappa. Så killarna bär upp honom till platt mark han kan inte ens stå stackarn! Så vi ringer efter ambulansen och väntar tills dom kom och tog hand om honom. Sen blev det lite nattkäk på donken, sen färd hem. Simon tjatade att han skulle skutsa hem mig så vi tog bilen hem.
Tack för en sjukt bra avslutning på ett bra sommarlov people!

Skola imorgon.. iförsig så är det ju bara start, så det är knappt skola dom här dagarna. Det är bara att vänja sig, den här dagen skulle ändå komma så jag har faktiskt ingen panik över det. Börjar 11 också, gör saken så mycket bättre. 9or blir vi, väääldigt blandade känslor. Mest tråkiga haha. Aja, vaaah ska man göra.
Nu ska jag sova puss godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0