2011

Jaa imorgon är det då nyårsafton. Nyårsafton innebär löften till sig själv. Det ända jag ska ha är att börja träna mer och bra, 2011 ska bli träningens år! Hemskt det låter men ska verkligen försöka på riktigt.
Hoppas 2011 blir ett bra år, jag känner det på mig, iallfall sommarn. Har mycke att se fram emot nästa år; balen, Barcelona, språkresa. Hoppas även på kärleken. Jaaja. Hoppas livet i allmänhet blir bättre. Ingen person är bättre än någon annan, vi alla är bara olika. Mitt dömande av människor har minskat jete mycket, hoppas den skiten slutar hos alla, för man lyssnar bara på rykten och suger in sig dom och bildar åsikter om en person som man inte ens känner, det är ju faktiskt helt fel. Ska ta bra hand om mina vänner, ha riktigt roligt med dom nu sista halvåret som vi är tillsammans alla. Sen går vi ju faktiskt skilda vägar och kan aldrig uppleva 9an igen. Ska leva livet. dom som måste ha en anledning för allting dom gör, såna som aldrig kan göra nå nytt måste ju tänka lite och slappna av. Göre för att du vill, för att det är kul, för att det gör dig glad. Ska sluta hata. Livet blir ju faktiskt enklare då.

Kommentarer
Postat av: AMANDA TEILUS

Gryyyyymt bra skrivet lottaaaa!!!

2010-12-30 @ 14:47:43
URL: http://teilus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0