visste ni

visste ni..
att jag vill ha -
en riktigt bra killkompis
att min senaste riktiga kyss - inte betydde ett skit, haha
att jag inte gillar - att somna ensam
att jag har - världens bästa vänner, föräldrar och bror.<3
att min första kyss - var en kväll vid min brevlåda
att kärlek är - hemskt när det blir fel
att jag gillar att - gå och shoppa själv
att jag föredrar att - sommaren, hahahha dumt vem gör inte liksom?
att jag alltid kommer att - bli äcklad av en kille i klassen
att sist jag grät var - för ovanligt länge sen
att min mobiltelefon är - med mig vart jag än går
att inatt - fick jag en blåsa i min mun
att när jag vaknar på morgonen - är jag alltid förvirrad ser ej hur mkt klockan är
att innan jag går och lägger mig - skickar jag alltid iväg ett sms till fellan
att idag har jag - vaknat upp snorig
att i kväll ska jag - förhoppningsvis mysa med bästavän
att i morgon ska jag - gå på teater
att jag hoppas - att jag inom son tid hittar drömkillen
att nu ska jag - klä på mig

Kommentarer
Postat av: Viktoria

sV: jajamänn! Frågestund på bloggen, GO GO GO!

2010-12-12 @ 14:19:25
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0