lala

Tjenna!! Fredag och jag är sjuk IGEN !!! haha, men ja gillar att va hemma man behöver faktiskt inte göra något varje helgkväll. så mig går det ingen nöd på =) dagen har varit chill, museumet var jäävligt tråkigt men med fint sällskap gjorde det roligare. matteprov som gick baaaaaajs, fan va svårt det va och jag fick ett vredesutbrott nivet slänga-in-stolen-i-bänken-slänga-pappret-på-bordet-framför-leif-slänga-igen-dörren-hårt-moment!!! hahahah aa, va riktigt förbannad för han är så dum ihuvudet hope han inte lääääser detta lalala hahah

hade en riktigt bra stund med flickorna efter skolan vi satt kvar vid våra skåp (vi älskar skolan!!!!!!!!!!) typ en ioch en halv timme efter ingen hade ork att röra sig jag va förkyld och väääääärldens mensvärk det va verkligen VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRK aa sen gick vi alla hem till julia och gjorde inget. :)

precis käkat grekisk mat (får mig att tänka på felicia och julia cenner för vi alltid käkade det i vby hus!!) och nu ska ja kolla på kenza tyra show i brist på annat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0