loveee

Såg nyss Swedish House Mafia documentären. FAN vad jag är stolt svensk när jag ser dem alltså. Jävlar vad dom är bra och kända, asså jag har aldrig fattat hur kända dom egentligen är men aa, helt sjukt.
Kan ju säga att jag diggar Sebastian Ingrosso sjukt jävla mycket, hahahah asså fan vad jag garvar åt honom skönare människa får man seriöst leta efter. I början står han och säger när dom spelar början av en låt ba: "asså dom ba abooooooooooooooooooo, dom döör duvet" hahah så fult. sen gör han nåt jävla klickljud med tungan och ba asså de betyder punkt, duvet an säger tjaman va händer allt bra eller klick. hahaha fan vad jag garva.

swedish house mafia, kungar!

swedish-house-mafia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0