min dag

Heeeeiheeiiii, wazuupp dudes mother fuckings hehe hihi hihi höhö höhö (google translate rösten)
så jääävla ul fan va vi ahr garvat åt den, värt att testa.

har varit en jetebra dag, bra avslutning i hallen sen helt okej betyg, sen drog jag hanna julia felicia malin och alice hem till mig och kollade på swedish house mafia dokumentären (andra gånger för mig men dom ville så gärna se den...;) ) sen så beställde vi mat, kebabrullar från pizza orion oich satt och käka, sen satte vi på The Human Sentipie eller hur fan de nu stavas, fyfan i jhelvete säger jag bara!!!! bajs äcklig film fast bra.. tog dock bort den dirr från min data för vill inte ha äckel filmer på den, hahah :(

sen satt vi bara och chilla och snacka a lot :) riktigt bra dag med vännerna, älskar er tjejer ni är underbara.
ja alice oo julia hade picknick på min matta, hahahaahhaha med maltisers (stavning??) och julmust :) :) myyys, sen nu är ja hos julia vi är berädda att slagga...... är as trötta. ska upp o träna sten hårt imorgon sen bara njuta av livet :) puss puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0