nu äre julafton!



två bilder från igår!!

Har haft uppesittar kväll med the la familia ikväll, bingolotto och fajt om vem som skulle ringa, haha ;) ja o mamma klädde granen sen somna hon så jag gav upp o gick upp till lilla datan, haha :P
har dampat på min data i cirkus 20 minutros som har dampat LOSS men nu funkar den så har lagt bilderna från igår i en mapp osv, så kaaaanske att ni får dem imorgon, eller inte. :) får ju se.

ska sova nu, om 3 minuter är det julafton!!! asså shiiiiiiiiiiiit har sbsolut ingen julkänsla ALLS. kasnek för jag inte har firat svensk jul på 2 år.. menmen, den kommer väl krypande under natten och iorogn bitti när jag kommer ner till brasan och ser två enorma julstrumpor och en massa paket under granen, hihi!

har btw redan fått en julklapp... fick veta att jag får en platt TV ... haha, får mammas och pappas knappt använda, så min degelbit kastas!!


GOOOOOOOOOD JUL ALLIHOPA, OCH BLOGGEN!!!!!!!!! PUSSPUSSPUSSPUSS :) :) :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0