put your hands up

HEEY. Fan jag har typ dålig syn sitter och tjisar som faen, ajja. Är right now med Rebecka och Julia hos julia, vi fixar oss lite. Snart kommer det lite girls hit. Ikväll ska vi to the islandstorg och träffa lite människor. Kuligt!!
Igårkväll daaaa, vid halv 10 va vi hemma hos Sebbe där mysigt folk va, mucho trevligt. Sen blevre alla ska uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut moment så då drog jag, rebecka, sophie, bea och amanda hem till wille där sjögge sebbe kevin kalle o wille va. Ytterst chill trevligt trevligt. Sov hos Lisa med julia o rebecka.

Känner på mig att kvällen kommer bli grym! Nu ska jag börja sminka mig, puss påer!!

btw sjöng vi för jakob inatt so fyller år idag, grattis älskade sötnos!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0