skakig

Hejhej! Gud vad den här dagen har kännts lång asså, gick upp vid halv 11 och åkte iväg med familjen till Täby till min farmor och farfar och åt jullunch och fikade o mös med dom. Väldigt trevligt! Fick 500 kr av dom i julklapp, men dom sparas till barcaresan med spanskan eller språk resan, får se! :) Sen drog vi en snabbis till täby centrum, fick med mig 3 tröjor hem, kan visa sen. Sen drog jag och solade i hby gård med mamma. Tur att hon till slut följde med för det va 2 knarkare där inne som seriöst va as läskiga, skulle typ dött om jag va själv. Tycker synd om mamma som satt ute och blev utstirrade av dom, hon ringde polisen till och med.. sen följde dom efter oss, usch jag skakar typ fortfarande av rädsla :( pappa kom som tur va och hämtade oss.. obehagligt!

Kom precis hem, ska väl käka snart antar jag (haha bara för de kom pappa in o sa att det va mat) sen ska jag träffa Alice och Julia, och kanske dom andra tjejerna. :) lägger snart upp bilder på mina julklappar! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0