väx upp unga dam,

Varför är vissa killar rädda för kärleken? Det finns dom som verkligen inte vill känna kärlek har jag märkt. hur öppna man än är så blundar dom. hur mycket man än visar så vägrar dom inse, dom vägrar för dom är rädda att bli kära. synd tycker jag för på nått konstigt vis hade jag en känsla att de skulle funkat..

jaaaaaaa lite depp tankar såhär på fredag kvällen om mitt helt undeeeeeeeeerbara kärleks liv, haha nat.
jaja har läst allt för många deppbloggar idag så :) dagen har varit mysimysi, pratat deep feelings och life och fega vänner med Malin under dagen. finns alltid här hjärtegull<3 haft kul me alice också o kollat film på lektionerna.. hanna har man inte sett skymten av haha. träffade julia lite snabbt efter plugget hämtade en X ur hennes skåp..

nu sitter ja hemma, gör inte alls mycket. får väl fortsätta bli så. ska typ va hemma ikväll och bara tare lugnt så jag blir riktigt frisk och kry, hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0