jag älskar er galet











obsververa att det här är typ en hundradel av alla miljontals bilder som har tagits ikväll.. ahha

min kväll har varit helt sjukt rolig med mina absoluta favoritflickor! Så jävla härligt att få ha en kväll bara med oss fyra, som förut. Vi har dansat som jag vet inte vad, ätit tjockis saker, garvat sjukt jävla mycket och bara haft enormt roligt! Hade inte kunnat ha en bättre lördags kväll :)

Imorgon åker Julia Cenner till thailand ... asså jag kommer sakna henne obeskrivligt mycket, det går seriöst inte att förklara ... wääääääääää  :'/ vi ska säga hejdå till henne ordentligt imorgon, kommer bärgis börja gråta, haha.

NU ska jag romina o felicia krypa ner till sängs. Godnatt sötnosar! Hoppas ni också har haft en bra kväll btw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0