tidsfördriv

Har du pussat nr 8?
Alice - ja, fjortistiderna då man pussa alla när man sa hej hehe ;)
Vad har du för relation med nr 67?
Josefine A - ingen aning om vem det är (har hela kalles lista också, hans gamla mobil..)
När ska du träffa nr 69?
Julia Wittrin - nu ikväll. eller, ja fattar inte..?
Är nr 32 söt? 
Elinor S - ??
Vad var ditt första intryck på nr 39?
Erik Johansson - hm.. typ skit rolig snubbe, haha ;)
Hur träffade du nr 11?
Andreas Moberg - tror fan de va via emma sörqvist i typ 6an, men sen såklart när han börja i vst.
Har du träffat nr 5 den senaste månaden?
Alexander Alshammar - nepp.
Är du nära vän med nr 13?
Arvin Älskling - jaaaa, mer än vän hihi :) <3
Har du gått på bio med nr 80?
Louise Magnusson - aa det har jag!
Skulle du kunna bli tillsammans med nr 56?
Jesper Bergstöm - ingen aning om vem det är :P
Vad pratar du och nr 46 oftast om?
Fredrik Krausse - aldrig pratat med.
Har du och 1 bråkat någongång?
Ahmed - nej
Vad har du och nr 21 för relation?
Carl Schumacher - haha wft?!
Skulle du kunna pussa den sista på listan?
Yakob Cederlund - haha såklart!! nat, vet inte vem det är -.-

haha tråkigt eftersom jag inte har min egna kontaktslista, nu har jag minst 200 randoms som jag aldrig ens har hört talas om namnet på för att det är kalles vänner. Så.. -.-

Kommentarer
Postat av: clara

dom finns i massa olika färger på Ur & Penn :)

2010-01-29 @ 20:01:37
URL: http://claraelise.blogg.se/
Postat av: rebecka

erkänn att du och achmed har haft rätt många catfights lotta...?

2010-02-02 @ 19:43:32
Postat av: charlotta

rebecka

haha okeeeeeeeej da (a)

2010-02-02 @ 20:46:33
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0