tthhee ppaarrttyy turn me on

let's get this party started riiight lala.. bästa :)

Haha varför inleder jag alltid inlägg med någon låttext? tror det är flr at jag lyssnar på dom vid tillfället osv.. jaja, idag va en chill dag, efter plugget drog ja och fellan (hhahaha) upp till vby o mötte cenner, vi kolla runt lite satte oss på donken för att slappa, sen mötte vi roman, köpte lite presents och sen drog vi hem. Haha weirdo. Nu har jag iaf ätit och väntar på att cenner ska ha ätit klart. Lite senare ska vi vandra över till rebeckas house, hon har tjejmiddag fast vi ska komma efter, haha :) blir säkert kul. Jag är så inte peppad, men jag får peppa upp mig själv.
Bara för att så måste jag avsluta med en låttext också
let me hold you, girl caress my body, you got me going crazy you, turn me on, oooonn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0