känner mig som alla andra nu

Hej bloggen! SKa försöka skriva ett bra blogginlägg nu haha jag är alltid så speedad när jag skriver i den här keffa bloggen, eller överallt så skriver jag med typ tusen "!!!!" och "??" och massa smilisar osv, men ja älskar att skriva så det är jag, orka va så seriös och TRÅKIG på sms o fb, liva upp stämnigen liksom! jaja.
Jag ligger i soffan med täcket och är typ sjuuk!! fast... nee. mår lite illa bara och när jag sätter mig upp så snurrar det lite. Kollar på jävla tv shop dermaseta heter pruduktne, verkar fan bra... vill ha den ;p

Aja om jag mår bättre snart så ska ja liz och Klara åka till halmstad, men får se hur det blir med det =) hörs senare! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0