here i go again

Okej sammarfattar dagen...
UNDERBAR dag på Rålandshåvsparken med Wittrin och Malin, vi låg redan från halv 11 till typ 4 och sola/bada där med matsäck, choklad osv.. Vällingby med daddi och köpte ipod högtalare... Packa ner 1 ton (typ hela garderoben, seriöst) i en fet jävla resväska... Städat... Mötte Jakob och sa hejdå till honom... omg :'/ Mötte Felicia, Malin och Julia... Hamnade tillsist på 5knop där alla andra fina vänner va, sa farväl till Louise och Cenner som jag ska vara utan i 5 veckor... snyft. Blev även tårar när Jonte börja spela "Follow Trough" som är "min och jakobs låt", jag tänker skit mycket på han när jag hör den så tänkte jag 5 veckor utan honom & börja böla hehe... sen även började Cenner stööört gråta när vi sa hejdå, gumman då hehe..!! :((:(:

Men imorogn åker jag somsagt och Wittrin sleepar over här, vi ska gå hem till henne imorgon och hämta mina saker där. Sen 6 timmar i en bil... jippi!! Skriver när jag kommer fram (kanske..) puuuuuuss!!



längat s¨å jävla mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0