tidsfördriv

Vad tycker du om kärlek? jag gillare, men kärlek gör ont
När kramade du någon sist? igår
Saknar du någon speciell person? jjjaa
Har du svårt för att bli kär? nja, har ganska lätt för att börja gilla, kär är svårare.
Är du singel? haha ja vet inte vart jag å jakob är men vi är inte tillsammans.., än.
När fick du senast en komplimang? igår

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: nepp
Hånglat med nån riktigt ful: nej faktiskt inte.
Hånglat med fler än 50 pers:  aa händer varje helg
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nepp!
Gjort något riktigt dumt? så dålig på att komma ihåg sånt, men ja troligtvis.
Gjort något du verkligen ångrar? ja
Åkt ambulans? nejj
Gjort nåt olagligt? aa
Fått din mamma att gråta? nån gång kanske
Slagit ner någon? ofc jag är biff! haha nej aldrig.
Skämts över dina föräldrar? alla har det
Sagt jag älskar dig och menat det? jadå, till mina vänner å family.
Tar du droger? nej & kommer inte göra det heller.
Vilka kläder sover du i? bara trosor hahha
Vad hatar du verkligen? så dålig på att komma på saker...
Är du ensam nu? ja
Vill du gifta dig? ja om jag hittar en rätt man!
Vill du ha barn? inte nu men när jag blir vuxen, även fast jag inte gillar barn haha..

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? jag och wittrinen
Såg dig gråta? mamma å pappa
Fick dig att gråta? mamma å pappa
Du delade en dricka med? wittrin
Du gick på bio med? jävlar de va längesen! kommer inte ens ihåg
Skällde på dig? wittrin på driv hahahhah
Sa någonting till dig och vad var det? kalle: "ska du inte höja ljudet lite på tvn?" -.- :P


Kommentarer
Postat av: mattih

sv: haha tack :)

2010-06-21 @ 16:30:12
URL: http://mutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0