ur min garderob.. mina klänningar


Den rosa är från H&M. Den lila från Gran Canaria

Söt/sexig svart klänning från B-young. Rödrandiga var avslutningen i 6an, Ginatricot.

Den här finingen är egentligen rätt lång, ska klippa den så som jag håller, till ett linne! Marbella

Snyggsnyggsnygg fest klänning från Marbella

Skolavslutningen i 7ans klänning, från Ginatricot, den som alla hade.. haha

Båda från Gina. Den blåa har jag i svar & den röda har jag i rosa

Gina igen haha, har även en i orange leopard där uppe..

Typ min nyaste klänning tror jag, från Gina hahaha....

H&M, jag tror jag ska ha på mig den här på skolavslutningen... eller va tycker ni?

Så, där har ni dom! Vilken var finast tycker ni? :)
btw, jag ser olika brun ut på varje bild men de är ljuset som fuckar sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0