vet att det blev knas haha

Anonym om inköp:
här kmr en kanske ganska konstig fråga, men aa:)
du verkar vara ganska omtyckt hos killarna, och visst du är super-snygg, men det måste ju vara ngt annat oxå:) Är du typ den som flirtar och tar för dig elr e du en sån som alla bara blir intresserade av utan att göra ngt direkt?
Du verkar som en kul person iaf:),
kram

Svar: Haha, gud jag vet inte. Jag tycker själv inte jag är så som du skrev det men tack eller vad man ska säga. Nej jag flörtar inte så mycket, men jag  är en sån som skriver till killen jag gillar, jag går inte runt och håller det inom mig. Så förhoppningsvis börjar killen gilla en tillbaka, eller inte och då får man väl... aa göra annat haha. Men så gör jag iallfall haha..
Kram! :)

hej om inköp:
på vilka ställen ligger affären carlings? :)

Svar: Finns lite här och där i stan, men sen en affär i Kista galleria också. Vet tyvärr inte vart exakt i stan, men tror inne i Gallerian :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0