a call from thailand!!!!!!!



Min helt underbart älskade & saknade vän Julia Cenner ringde mig vid 10 tiden idag! Hon är ju i Thailand. Det var 40 grader där, 38 i vattnet så man kände inte att man gick i. Hon hade det hur bra som helst sa hon, och hon bad mig hälsa till hennes vänner här hemma, hon saknar er ska ni veta!
Jag vaknade vid 12 idag igen.. fan vad bajs! Kanske för att jag låg och kollade på "The september issue" tills klockan 2 igår. Det är en dukumentär film om "Anna" , det är tjejen som har skapat Vogue tidningen, om hennes liv alltså. Nivet "Djävulen bär prada"? Den filmen är skapad, typ parodi, efter denna film. Haha..

Nu ska jag fortsätta med min jävla NO, vi har inlämning på fredag och jag pallar inte göra allting efter skolan, så! Jag hör av mig lite senare idag, pöss påer.

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

hur är din måndag sötnos? (:

2010-03-08 @ 14:27:55
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: felicia

nejdå! ;) <3

2010-03-08 @ 15:10:30
URL: http://tenheggeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0