i'm alive

JAG ÄR INTE DÖD!!!!!!!!!!! jag har INTE tagit självmord eller någonting, hehe..
Anledning till varför jag inte har uppdaterat är för att vårat internet hemma är helt dött, så jag kommer inte kunna uppdatera på hela helgen, kanske på tisdag.. om jag inte är hos nån kompis!

Dom här dagarna har jag bara chillat med kopmisar, igår så var jag med Rebecka Romina Julia Julia Felicia Malin och Hanna, vi gick till en kopmis, men det varade inte så länge så alla dom + Frida Josefine Julia H och Jocke gick hem till mig o hade fekke i mitt rum, haha eller inte. Nej men det var trevligt!

Nu håller Felicias mamma på att göra scones och varmchocklad till oss!!!!! söööött!!!! :D min mage är hungrig...

okej, ja pallar inte mer nu. Vi hörs senare! Pöss
haha love you <3

Kommentarer
Postat av: julia

tack för länken till mig ;)

2010-03-20 @ 12:04:10
Postat av: malin

FEKKE i lottas rum! Wooohoooo :D haha <3

2010-03-20 @ 13:35:15
URL: http://malinnilsson.blogg.se/
Postat av: romina

jahapp.. för jag var ju inte med

2010-03-21 @ 11:13:37
Postat av: Charlotta

till romina haha förlååååt gumman!!!!!!!

2010-03-21 @ 22:19:53
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0