inköp

Gud vad ont jag har i käkarna! Tror det är för att jag har tuggat tuggummi så mycket idag, ajajaj... :(

Haha, ville bara säga det! Idag har jag varit i Kista Centrum med mina fina flickor Romina och Felicia! Det har varit supermysigt. Vid halv 10 möttes vi i vällingby hallen, simmade, bastade, fixade oss, åkte buss till Kista, där shoppade vi, åt god mat och såg på bio! Såg "I love you Philip Morris" Sjukt rolig film! Helt klart sevärd.

Just nu sitter jag i min säng och kollar lite på TV. Blev helt slut efter att ha gått hela dagen så det blev en chillkväll hemma. Ska ladda ner nya låtar till ipoden.. åh vad jobbigt! Haha men det måste göras.
Men först får ni bilder på vad jag har fått med mig hem idag!


ända bilden som togs idag! :O älskar er bruttor!

haha GUD vilken bra bild, men en ring iaf "LOVE" - ginatricot.

strumpbyxor med små söta hjärtan på! Är säkert finare på.. - bikbok

skitfin skorta, sitter helt perfa! - H&M

söt hög kjol, med osynliga fickor på sidan. -bikbok

skitballa leggings med "läder" på knäna. -H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0