paniiiik

Hejhej! Förlåt för att jag inte har uppdaterat på ett tag, men jag har faktiskt haft annat för mig. Var somsagt med mina små älsklngar i lördags kväll. Vi hade verkligen skitroligt. Och nu är julia i thailand =( är så glad för hennes skull, av en annan anledning också!! Hihihi. I söndags drog jag, Felicia och Romina upp till vällingby och käkade, tror aldrig jag har varit så mätt förut haha. Jag och Felicia drog hem till mig, kollade film och badade, hehe. Sedan mötte vi upp Malin och vi vandrade hem till Felicia och sov där. Hade en skitrolig kväll med dom också!

Sitter hemma hos Felcia nu, och jag vet inte vad vi ska göra. Ska iallfall upp till skolan och kolla om den är öppen för Felicia har glömt SO boken som är skitviktig och ha nu. BAJS att man har en massa plugg att göra.. känner mig skit stressad men ändå inte. Har matte, SO, NO och lite slöjd arbete att göra... gaaahh hur ska jag hinna göra alliting jag vill göra på lovet?? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0