salem al fakiiiir in my heart

Jag och Romina kom precis hem till mig, vi ska sova här. Kvällen har varit chill, jag och roman åt på gulan, sedan mötte vi Julia och Rebecka, köpte B&J sedan gick hem till Julia. Vi kollade mest runt på datan på en maaassa roliga vidios, och lite melodifestivalen..... asså jag finner inga ord för hur mycket jag HATAR TJEJ SOM VANN. vilken jäääääääävla fiiiiiiiitaaaaaaaaaaa alltså, fyfan jag och romina började gråta för att hon vann.... vi ville att SALEM skulle vinna! Alltså, vad fan tänker Sverige med...? Uschuschuhscuhscuhsuch. Ska VERKLIGEN inte se den stora finalen ......... -.-

Har annars haft en rolig kväll! Och nu är det söndag då.. nice! Eller inte. Det ända är att Julia Cenner kommer hem ikväll! Typ vid 8 tiden... kommer serilst springa till henne, hihiihih.

http://www.skivkoll.se/wp-content/uploads/2007/12/salemalfakir_skivkoll.jpg
http://plaskis.se/wp/wp-content/uploads/2008/10/salem_pressreleaser1.jpg
salem är ju bara helt jävla underbart snygg och söt... jag kommer snart bli galen, eller kär i honom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0