söndag 22:18

TJOHO! inget internet somsagtvar men är inne snabbt på pappas data....
Igårkväll var det lördag och jag var med Julia, vi mötte upp Rebecka o Julia, VI mötte upp Erik och sedan vandrade vi alla hem till Jeff, det var ganska roligt faktiskt. Sedan sov jag och Cenner hos hennes mamma. Mys!

Idag har jag och mamma varit i vby, köpte en ny parfym från Make-up store! I love it.
Sedan har jag pluggat NO, och gjort på mitt slöjdarbete.. vafan ska man göra när man inte har internet? BAJS det suger baaaalle

Jaja, måndag imorgon ny vecka nya problem eller vad det är nu man säger, snart helg igen och då jävlar hahah! Nej men den här helgen måste det hända något G A L E T. eller hur roman? ;)

Nu ska jag sova, vi hörs nångång & då får ni bilder! PROMESE. pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0