söndag, inte sista lovdagen!



rätt länge sen

Godmorgon! Ja, vi vakna nu. Första gången på länge som jag vaknar såhär sent!
Hur var eran lördag kväll då? Min var rolig faktiskt. Är ju som sagt i Spånga hos Louise mamma. Trevlans.
Idag är det söndag, och det innebär sista dagen på lovet... för folk som inte går i villastan. För vi är så jävla bra och har studiedag på måndag, så vi kan festa idag också! Hahaha nej då men ni fattar vad jag menar. FAN VAD NICE!

Louise står i duschen nu, sedan ska vi käka och rulla mot hässelby igen. Jag måste plugga mer no.. skriver när ja kommer hem igen, puss!

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

jotack den var mys ;) hoppas du har en bra söndag nu?

2010-03-07 @ 16:49:38
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0