fick säga-fina-saker-till-finavänner kick.. ♥

Har rensat lite bilder från min bärbara data.. gud vad mycket fina minnen jag har! Är så JÄVLA glad att jag har dom vänner jag har. För att ni är så fina och så extremt underbara. Jag älskar er!

Tänkte ge er lite bilder, ska försöka inte lägga ut alla 100 stycken, hehe.



Sommarbästis, Liz  ♥



Du har alltid funnits för mig, jag älskar dig Louise ♥






Mina allra bästavänner. Felicia, Romina och Julia. Bättre får man verkligen leta efter! ♥


Julia Wittrin.. haha du och jag är verkligen bäst. Du gör min dag, tro mig! ♥





Sen såklart mina fina vänner i klassen, Malin och Hanna. Jag litar på er till 100 %, love! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0