vilsna på ikea







ahhahaha, "erik har bestlutsångest för vilken skruv han ska välja" "arvin och erik argumenterar och reflekterar" "erik nöjd med sitt skruvköp" hhahahaha har inte garvat så mkt på länge asså..

där vi hitta arvin när han kom bort

vääääääääälkomna!




åker tulltrappa själva för första gången!

haha jag har haft en SJUKT rolig dag tillsammans med två mongos på IKEA.. Det började med en jävla busstur som tog minst två timmar -.-
Vi kom till IKEA och var överlyckliga! Vi tog massa roliga bilder, jagade varandra, låg i dom otroligt sköna sängarna och tillslut åt! Och det var inte vi som skräpade ner med massa rullo och glass papper...
Vi hamnade i spånga där vi vänta på bussen, tappa ut hela chips påsen där, haha :/

Sedan drog vi hem till mig och dom har precis gått. Här hemma har jag blivit överfallen minst 10 gånger. Dom höll fast mig och tjittlade mig STÖRT mycket, jag låg seriöst och SKREK. haha. Dans blev det också, och sång haha! Rolig dag med er graaaabbar :)

Imorgon ska jag upp vid typ 9, ska åka upp till vällingby med Felicia och Romina! Vi ska nämligen simma, sedan dra oss vidare till Kista där vi ska kolla lite affärer, äta och sedan kolla på bio! Myyyys.

Men godnatt på er. Puss!

Kommentarer
Postat av: Louise

Ja det tycker jag! Har inte kunnat svara förens nu eftersom jag inte varit hemma. Men jag smsar eller ringer dig ikväll :) Pussen!

2010-03-03 @ 21:36:29
URL: http://magnusssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0