nu

en jädrans massa bilder i min fula blogg asså!! men det är bra, eller..? vi vandrade ju iallfall idag i typ björk nån ting kommer fan inte ihåg, men vi vandra till jävla Älta alltså en och en halv mil!!!!!!!!!!!!!!! tog ca 2 timmar typ... alla var fett döda hahha. det va väl trevligt gick o sjöng för mig själv me hörlurarna hahah, annars va det roligast på vägen hem på tunnelbanan, massa flumm bilder o vidios haha.... so us!! ;) efter drog jag cenner och felicia hem till mig och låg ute i gräset och snacka och lyssna på musik , helt jävla sjukt underbar eftermiddag!!!


hhahahah sööööööööt felicia!! :D

där vi åt va det tjokkt fin utsikt =)

haha alla oförberädda, förutom julia posarN ;)

vi blev riktigt glada när vi såg civilisation, eftersom vi vandrat i skogen. ser ni, bilar!!!!!!!1

skogsmullar

älskar dig min fina bästavän<3

<3

haha enormt!

HAHAHAHHA bara ja och cenner som gillar den här bilden :D:D:D:D kryss för julia..... :'D

JÄVLAR VA VARMT DET VA VID DEN HÄR STUNDEN ASSÅ!!! helt galet. i väntan på bussen

haha smygfota maja o hon visa sin kärlek tillbaka :DD sötnosen d¨å


chilla på bryggan med glass! :)

nästan sommar!!!!!!! förutom den typ svarta hilmen eftersom 5 min efter börja de spö regna<333333333333333333333333333333333333333 älskar regn

nat

Kommentarer
Postat av: felicia

Looooove you tooo honey! men du... den första bilden och den där oförberedda när det ser ut som om jag tänker äta heeela pastasalladen plus den där plast grejen den ligger i.. dem kan väl typ försvinna...? :) <33333

2010-05-29 @ 09:42:41
URL: http://tenheggeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0